Friday, May 29, 2009

4 tahun daa...

Tarikh: 29 Mei 2005
Lokasi
: Jalan 16, Taman Berlian, Sg. Jelok Kajang

- Aku menamatkan zaman bujang....huhuhuhu..


Tarikh
: 29 Mei 2009

Lokasi
: Fasa 3, Taman Emas Takapan, Membakut

- Aku sambut ulangtahun ke-4 perkahwinan ngan makan kek je sambil Izz Darwish menyanyikan lagu hippi besday versi budak 3 tahun.....huhuhuhu...dia kalau tgk kek ingat lagu birthday je... huhuhu


Hari ni gak member aku yg merangkap gitaris/bassist band aku dan juga penulis blog kat sini (<-klik kalau nak tau) mengakhiri zaman bujang nya.. aku ucapkan tahniah, dan jangan lupa cincau lemon kat gerai Jas.


Korang yg belum tu...bila lagi??? Huhuhuhu..

8 comments:

  1. 29/5/05 - zmn aku rmbt pnjng rebonding (sluar saiz 32") hahaha~

    ReplyDelete
  2. tahniah la.ko sehari ja awal dr aku.
    aku 30 mei 2005

    ReplyDelete
  3. cOngrats bro!...
    semOga baHagia selalu...

    ReplyDelete
  4. yg belum???...
    terasa diri ini hehehe...
    bro carikan la bha....

    ReplyDelete
  5. show off jugak....x jeles pun. from: mantap

    ReplyDelete
  6. tahniah...dah boleh tambah no 2 dah..
    bukan bini...anak....hehehe

    ReplyDelete