Tuesday, March 17, 2009

Guitar Hero Action Figure

Pagi tadi aku gi KK, teman abg aku ambik brg2 komputer. Aku tgh Cuti2 Malaysia la katakan. Huhuhu. Dah habis urusan, kitaorg gi la One Borneo, shopping complex kat KK yg ala2 Mid Valley. Kitaorg gi Toys R' us. Saja nak tgk2 mainan. Tgh best tgk, tiba2 abg aku tunjuk satu model mainan/action figures. Pergh... GUITAR HERO 2009 Mix & Match Guitars Wave 1. Model gitar dari video game GUITAR HERO, keluaran McFarlane Toys. Ala yg buat toy SPAWN tu. Aku terus belek2 mana yg best. Ada 4 model utama, Widowmaker, Feedback, Voracious dan Frydaze. Setiap satu model ada 3 design yg berbeza. So total ada 12 model kesemuanya. Model ni korang bleh tukar2 dia punya neck, headstock dan body gitar. Tapi pastikan korang beli lebih dr satu la. Model ni dijual dlm dua pek yg berbeza. Pek 1 = satu gitar dan satu lg pek duet... hmmm 2 buah gitar. Aku beli yg pek 1, model Widowmaker Flame Rod.
Macam ni la lebih kurang bila dah buka dr pek. Mcm biasa je tgk body dia ni kan. Macam BC Rich Warlock seh. Ukuran lebih kurang 11cm. Siap ada gitar stand tu. Harga RM10.90, kalau pek duet tu RM20.90. Aku beli pek 1 sbb nak try-test-tengok dulu sama ada ok ke tak dan jawapannya...OK bah kalau ko..hehehe. Ni gambar model Lars Umlaut. Karektor yg aku slalu guna dlm game GUITAR HERO. So, pada peminat2 game GUITAR HERO, tunggu apa lagi. Dapatkannya sekarang. Next time nak beli lg la. Are you ready to rock?

2 comments:

  1. sadang tah mun ku ndak silap macam byk sudah hobi mu atu... taruh tah usin utk mambali wide angel

    ReplyDelete
  2. Tunggu tah mun pro sudah, baru aku bli wide angel of death tu. hehehe.

    ReplyDelete