Tuesday, July 7, 2009

Cancelled Until Further Notice

Hari ni 7 Julai. Kalau ikut 3 hari lagi, 10 Julai bersamaan hari Jumaat ni Search punya konsert di Keningau. Tapi aku dah tau awal lagi, dari Raem Jordison, dia kata buat masa ni Search belum kompom lagi nak buat konsert di Sabah untuk semua tempat. Maybe lepas raya baru ada confirmation, jadi ke tak. Nasib baik la belum beli sebarang tiket (konsert & kapal terbang ke Tawau..huhuhu..ni kes IF Raem Jordison tak jadi pegi ngan kereta, aku pasti gores dan menang untuk beli tiket flight). So, tak de harapan la buat masa ni nak tengok diorang beraksi. Err..blog Amy dah lama kan tak update. Apsal ehh??

10 comments:

  1. what happen sebenarnya?

    hmmmm sayang eh, starting dah ok ...
    harap2 fans semua boleh paham lah...
    somebody kena buat statement macam ni.

    apapun yang terbaik lah buat search.

    Takilala: itu keset kat atas gua punya sudah rosak pasal termagnetized, sekarang dengar versi Fenomena 2003 aje...

    ReplyDelete
  2. sekarang pun nampak macam promosi slow jer..celcom tak bagi cukup duit ker apa ni..

    ReplyDelete
  3. rasa2nya amy tgh bz tggu bini beranak kot? cuba baca info pasal bigraphy amy kat website dorg, mcm ada hidden info:

    "father of 4 (would be 5 after tour ends)"

    ada hint2 kat situ kan?

    ReplyDelete
  4. *correction: biography

    sapa2 yg berstatus ayah/abah/bapa tu phm2 sajala

    ReplyDelete
  5. i see i see...

    tgu berita baik sajalah hehehe

    ReplyDelete
  6. aku macam dah putus asa nak menanti.....

    ReplyDelete
  7. Tak pasti la sbb apa kan, tapi setakat ni setahu aku Celcom kat Sabah takde masalah. Maybe betul gak Ijau kata tu.
    Aku macam biasa, PASTI tunggu kedatangan diorang ni..huhuhu.

    ReplyDelete
  8. pada aku paling penting,
    aku harap live cd dan live dvd ni ambik dari JB nye show huhu

    ReplyDelete