Sunday, July 12, 2009

Bangkai bernyawa









Hari ni aku saja post lagu2 dari CARCASS. Antara band fav aku. Carcass ni juga antara band yang terawal yang aku jumpa, yang menyebabkan aku nak gali lagi dunia bawah tanah masa tu (early 90's). Thanx to VSP (Valentine Sound Productions). Kalau tak, confirm aku jadi die-hard Poison .. au huhu. Tapi semua album diorang ni aku ada versi kaset je (VSP). Ada kat rumah mak aku lagi kaset2 ni. Kalau tak de, kompom dah kena tapau la tu. Nnti aku nak upgrade la pelan2 ke CD. Huhuhu.

13 comments:

  1. tak penah dengar lagu diorang ni , masih setia ngan Poison...auuu!

    teringat kalau baca katun Gayour dulu2, ada nama kumpulan Mayat hidup, Tengkorak Ngeri gila ganas...tapi tajuk lagu Cintaku Rinduku hanya Untukmu ...Har har har!

    ReplyDelete
  2. eleh..Poison lagi best aper

    auu...huhuhu

    ReplyDelete
  3. best maa carcass....aku memang minat abis kat band ni...

    ReplyDelete
  4. CARCASS reunion gig memang best. Aku bertuah dapat tengok. Check out my review kat blog.

    ReplyDelete
  5. mmg best ne band.. akada koleksi mp3 ja..huhu

    ReplyDelete
  6. coproral jigsore quandry rules!!!

    ReplyDelete
  7. bab berbeza pandangan soal kedua. yang utamakan tolong menolong. jadi kalau nak selamatkan blog anda dari di delete secara otomatik oleh Google baik ikut nasihat ini. lawati blog saya segera. tq.http://arifomar.blogspot.com/2009/07/selamatkan-blog-anda-ambil-tindakan.html

    ReplyDelete
  8. BANGKAI..HUHU SEBAB TAK JADI TURUN KL PASAL CARCASS MINTAK BENDA2 MENGARUT..TU PASAL ORGANISER TOLAK TEPI.

    ReplyDelete
  9. huhu..dah baca komen korang semua..tq

    ReplyDelete
  10. carcass adalah pioner muzik ekstrem generasi baru selain napalm death. cover album diorang membuatkan sesiapa boleh muntah hijau dan bedarah lobang idung!

    ReplyDelete
  11. ya betul tu bro gayour. Carcass rules!!!

    ReplyDelete