Thursday, December 31, 2009

Hello Takapan

Yup, aku dah sampai Takapan semalam, kira-kira jam 8 malam. Flight MH068 aku delay. Nasib baik tak lama.

Dah la aku salah masuk gate, patut aku masuk gate utk domestik tapi termasuk pula gate international.

Sebenarnya aku tak tau flight aku tu pegi Taipei dan singgah kat KK. So aku tengok je la gate yg tertera dalam tiket tu.

Dan yang hampeh nya, masa nak cek in tu minyak rambut aku kena ambik dek polis airport. Polis tu pun bodoh, tak tau tengok tiket. Bangang. Benda2 liquid lebih dari 100ml akan dirampas kalau korang bawa masuk flight. Aku bagitau aku gi KK je sbb flight transit kat KK dan aku terdsalah masuk gate. Dia nak tunjuk kuasa dia tu la kot, eksen la perempuan tua tu. Mesti dia PMS masa tu. Huhuhu.

Ok la, ni untuk encik Portdy:

Dengan ucapan: Ni la kan yg ko cakap tu.. aku pun blum tengok lagi, baru je beli..huhuhu.. dan tahniah dpt baby girl.

7 comments: