Saturday, October 10, 2009

Tshirt Tak Pergi Tengok

Aku kalau ada gig/konsert yang aku pegi tengok, kalau ada tshirt sempena gig/konsert tu dijual, memang sah aku beli. Tak kisah design dia macam hampeh ke apa, yang penting bagi aku tarikh dan tempat ada. Selain untuk kenang-kenangan, aku ni memang jenis yang minat sangat ngan tshirt rock ni.

Tu kalau aku pegi tengok kan. Tapi kalau aku tak pegi.. biasanya aku minta kirim kawan. kalau tak pun beli kalau jumpa kat mana-mana kedai yang ada jual. Tapi kes macam ni aku tengok pada design la, sebab aku tak pegi tengok. Huhu.

Search tu hari last konsert Di Awan Biru kat KL kan.. 1 Ogos. Masa tu member aku siap sms lagi kata dia tengah bawak motor nak gi tengok konsert tu. So, oleh sebab dia gi tengok, aku pun minta dia beli selai tshirt sempena konsert tu. Ni la dia design yang dia beli untuk aku.

Aku tak pasti samada design ni official produk atau tak. Sebab simple sangat. Kualiti dye yang diguna ok, takde masalah. Design yang agak oldschool bagi aku. Tempat yang diorang sepatutnya buat konsert tapi tak jadi pun ada. Anyway thanks to En.Matpet di atas kesudian beliau membelikan tshirt ni dan bagi free pula tu kat aku..huhu.

Next, 4 Oktober lepas Wings live kat Hard Rock Cafe KL. Yang ni aku kirim ngan En.Matakucing. Thanx bro. Baru je sampai hari Khamis lepas (8 Okt), tapi aku baru dapat ambik pagi tadi (10 Okt). Design dia macam ni la.

Kelihatan Awie dan Black berkepak.

Logo ni bleh buka. Tapi kalau korang buka kompom tshirt berlubang lubang macam kena gigit lipas. Design logo ni bukan sulam, tapi printed.

Design belakang.

Aku tak pasti samada memang sengaja nak buat design macam tu atau pun terlupa nak letak logo kat design..huhu. Tapi ok la kan. Tshirt dan dye yang digunakan pun berbaloi ngan harga RM45. Mula-mula buka sampul tu aku terkejut gak la, sebab aku buka aku nampak kain kasar semacam je. Rupanya goodie bag.

Thanx sekali lagi En.Matakucing dan En.Matpet kerana tolong aku untuk tshirt2 ni. Domo Arigatougozaimasu. Huhu.

11 comments:

  1. wah..gambar baju terlentang jer..gambar baju disarung ke bdn taj de?? hehehe kat membakut lu sorang jer ada hahaha

    ReplyDelete
  2. Best! Baju Wings tu... taktaula depa kat KL tu tolong simpan untuk aku ker tak :'(

    ReplyDelete
  3. aku suka itu beg ooo... bleh bawa shopping (does it come in green? mcm beg shopping giant)

    ReplyDelete
  4. matakucing..baju d body takde org yg tlg ambikkan gmbr..huhu

    eddie.. betul betul betul

    speedrider.. harap2 ada la kena tlg simpankan

    ijau.. tu bag kici ja, bleh muat sluar katak dua kotak ja

    ReplyDelete
  5. semart ah baju itu!samal a kita,setiap kali gig atau konsert,pasti gua pon akan bli souvenir utk diri sdr...selalunyab aju la...u rock man!

    ReplyDelete
  6. tu hari masa Search kat JB aku tak sempat nak beli...alih2 esoknya org rumah aku pulak belikan...kebetulan ada org jual kat opis dia..walaupun dia tak rock...tp dah jadi bini mat rock...pandai2 la dia...hehe..

    ReplyDelete
  7. wings tu lawa..
    aku lak nengok show tak semestinye beli pasal tshirt dia harga mahal, dan design tak lawa. Tapi mostly pasal dah takde budget pasal dah guna untuk beli tiket.

    ReplyDelete
  8. abang besi.. rok terus rok

    berteromber.. sama la kita..huhu

    deaf_angel.. janji dpt tgk show..tu yg penting.

    ReplyDelete
  9. baju lawa gini beli satu je ke?
    orang umah takdek ? hik hik!

    ReplyDelete
  10. Portdy.. err bini tak minat la bro mende2 gini..huhu

    ReplyDelete