Thursday, June 25, 2009

You're Asshole and You Know You Are!

Tajuk kat post ni tak de kena mengena ngan sesiapa..ok. Jangan salah tafsir. Pada mereka yang dah tengok Flight 666 the Film tu mesti tau part yang diorg nyanyi macam title post ni kan. Huhuhu. Dan part yang aku suka tengok part yang ada mamat yang dapat drumstick Nicko tu..huhuhu..gile punya nangis, sebak aku tengok huhuhu. Memang best la F666 ni. Aku ni kalau tengok DVD kat rumah jarang sangat nak tengok sampai habis dalam satu masa, mesti ada sambung2 lagi gitu. Tapi masa tengok F666 ni, huhuhu...2 jam direct mata tak tutup walaupun jam kat dinding dah menunjukkan 12.30 pagi. Dan esoknya tu aku gi kerja ngan tak cukup tido. Ni aku punya F666 press US versi limited (UME/Sony). Huhuhu. Aku tak nak review la, kalau nak baca review pasal F666 ni korang bleh baca kat blog ni atau ni (<--kasi klik aaa kalau nak baca). Aku cuma nak kata F666 the film ni memang best. DVD ni ada lain skit ngan press EU. Beza skit je. Helaian selepas departures punya list tu, sebelah dia terus diari Bruce. Aduh, page yang ada gambar yang ambik dari atas yang nampak lantai stage tu takde. Lagi yang takde ialah gambar kat atas stage yang kat belakang dia api pancut tu, yang ni page yang sebelum special thanx tu. Bleh rujuk gambar2 yang takde ni kat en.Deaf punya multiply kat sini. Ni yang buat aku nak cek it out satu press EU ni..huhuhu. Tapi tak pe la, yang penting aku dah ada DVD ni dan dah tengok. Ada duit lebih nnti, kalau still ada jual lagi press EU yg limited ni, confirm aku beli ni. Huhuhu.

12 comments:

  1. harga murah sdkt drp uk press mmg la helaian pun kurg (supaya harga murah sdkt), ada logo fbi anti-piracy tatap us press... rm120 utk uk press ltd edition, sakit pakit cemani ani eh~

    ReplyDelete
  2. weak ler kalo cetakan US nye buku takde dua fotos tu, maknanya berapa mukasurat konpem takde ler.

    Anyway, yang mamat Brazil nangis tu kan? ada budak pompuan dia sebelah tu pun nangis kan?

    Mamat Brazil yang nangis tu adalah forumner kat Maiden nye porum, dia cerita, masa show tu dia kenal2 ngan orang keliling dia termasuk budak pompuan tu...
    dan itu kali pertama that girl tengok Maiden, dan dia travel dari satu hujung Brazil ke tempat tu dan dia travel 4000km hanya nak nengok Maiden. Dan dengan kesusahan hidup orang kat Brazil, aku paham kenapa budak pompuan tu nangis.

    ReplyDelete
  3. - Ijau, kasi order satu lagi ngan member ko tu. nda best ni US punya press, nnti aku mo jual ni di ebay. Tapi pastikan ada la tu barang dulu kan..huhuhu. Dia mo advance dulu ka? Kalau nda aku bg ko fulusnya.

    - Deaf, 4 mukasurat hilang.. yang lain ada. Patut la aku dpt discount lagi utk DVD ni. Yup, aku perasan budak pompuan tu nangis...ooo itu macam. Thanx for your info bro.

    ReplyDelete
  4. beb
    multiply member Ed69 pun sama cam ko jugak. Kurang beberapa m/s.

    ReplyDelete
  5. oke, klu mcm tu aku order 2 set flight666 limited edition uk press nottingham mari... nnti aku tanya klu2 dia nak advance dulu

    ReplyDelete
  6. eleh...


    (berlalu sambil mengurut2 dada...jeles..jeles... :P)

    ReplyDelete
  7. Hahaha...memang antara momnet yg menarik dalam Flight 666 ... mamat brazil nangis sambil pegang drumstick nicko!!!
    Kat jepun...ada minah nak jadi anak Steve Harris...

    Up The Irons...ed69.multiply.com

    ReplyDelete
  8. - Deaf, yup..aku ada baca dia punya komen kat ko punya multiply tu

    - Ijau, tq. Kalau kompom inpom kat aku, bleh aku letgo press US tu huhuhu

    - berteromber, lek bro..huhuhu, urut kuat2 skit

    - Anonymous/ed69, ko punya press US gak ke?

    ReplyDelete
  9. Alamak, Mr.Jairo dah kembali..huhuhu..

    ReplyDelete
  10. urut pakai kerusi urut ogawa pun ok juga

    ReplyDelete
  11. huhuhu..betul tu Portdy..tak yah beli, pi buat2 nak beli je kat kedai ogawa tu huhuhu

    ReplyDelete