Monday, February 23, 2009

Yang Ditunggu Sudah Tiba


Tengah meeting jam 2.30p.m. tadi tiba2 pinggang aku digegarkan dengan bunyi lagu The Madness Behind. Aku terlupa nak bagi silent, terus jawab la sebab aku tengok nama "Pos Opis Bua". Penting ni.

Cyril: Halo Joe! (Cyril = posmen Pejabat Pos Membakut)
Aku: Ya Cyril, ada barang aku sampai ka?
Cyril: Ada, pos biasa.
Aku: Barang dari Jipun ka? (Aku dah agak, sebab dah 2 minggu lebih dari tarikh aku order)
Cyril: Ya, tapi pos biasa.
Aku: Jap lagi aku ambil.
Cyril: Pos biasa, tida muat aku simpan dalam box (peti surat kat pejabat pos) kau. Kau ambil ja di dalam (Pejabat Pos).
Aku: O.k geng.
Cyril: O.k orait.

Jeng jeng jeng. Barang yang aku order (termasuk member-aku-punya-order-tumpang-sesampul) sudah sampai.Nanti la aku review.

No comments:

Post a Comment