Tuesday, April 22, 2014

Tiny Planet or Wormhole?

Mari meneroka mobile app yang baru aku download ni. Living Planet.

Ini gambar asal.

dan ini pula gambar atas tadi selepas menggunakan Living Planet. Yang ni kategori Tiny Planet.


Gambar asal...

...tadaaa....tiny planet

...yang ni wormhole.

App ni paling senang nak guna, snap gambar, buka Living Planet, ambik gambar yang dah disnap, lepas tu pilih nak jadikan gambar tu tiny planet atau wormhole. Tak pasti pula sama ada app ni ada kat android playstore atau tak sebab yang ni aku download dari ios app store. Ok la. Setakat ni je kerajinan aku nak taip menaip ni. Jom layan lagi gambar-gambar yang telah aku jadikan tiny planet. Yang dah add aku di instagram mesti dah tengok gambar-gambar ni. Orait, enjoy!









9 comments:

  1. sekarang ni dah macam2 aplikasi untuk gambar atau kamera..berpuluh jenis aplikasi jugak lah aku tengok.

    ReplyDelete
  2. baru tahu ada apps ni... untuk android ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. android tak pasti ada ke tak. yg ni aku guna iOS.

      Delete
  3. diskriminasi android... sama mcm app roland i-cube link & line 6 amplifi

    ReplyDelete
  4. Aku suka...aku suka...nanti aku ambik app ni

    ReplyDelete
  5. ada macam art storm thorgerson

    ReplyDelete
  6. aku personally tak reti penggunaan smart phone apps ni semua, tapi aku kagum sangat benda2 gini..
    Allah kasi otak kat manusia, macam2 benda2 pelik dan menarik gitu boleh dapat.

    ReplyDelete