Monday, October 4, 2010

Don't Know What You Got (Till It's Gone)




Dua tiga hari ni asyik je dengar lagu ni kat youtube. Bukan apa beb, teringat balik la zaman masa lagu ni rilis.
Tahun 1988 punya lagu dari album ke dua Cinderella, Long Cold Winter.
Tape album ni masa zaman tu abang aku yang beli. Aku tumpang dengar je. Hehehehe.
Tak pasti la sama ada masih lagi ada dalam simpanan kat rumah mak aku atau dah kena tapau ngan rakan-rakan-seluar-ketat-masuk-guna-beg-plastik abang aku tu.
Nanti senang-senang aku try cari...kalau jumpa aku upload kat blog ni. Best album ni.
Aku ingat nak cari la CD diorang ni balik. Harap-harap ada la yang jual murah kat egay tu.
Tom Keifer punya vokal memang best aaa..


Don't know what you got till it's gone
Don't know what it is I did so wrong
Now I know what I got
It's just this song
And it ain't easy to get back
Takes so long

6 comments:

  1. azam baru ker ni.. tetiba rajin plak update heheheheh

    ReplyDelete
  2. dulur tia jai... batah sdh ia "hutang" entri

    ReplyDelete
  3. err...ni nak suruh aku riak cd long cold winterwi ker apa ni....

    heheh...

    ReplyDelete
  4. long cold winter memang best..
    cinderella memang best

    aku baca comments dari dorang yg tengok Cinderella perform kat Donington 2010, padahal dorang main siang hari, tapi seems they are one of the best bands.. memang ni band lagu2 best tak lapok dek hujan

    ReplyDelete
  5. handal punya vokalis, boleh solo gitar , main piano.aku enjoy dvd live in concert dia

    imej glam dia mcm steven tyler dulu dulu

    ReplyDelete
  6. Bibir jueh Tom tu yg nampak seksi...hahahahaha!!!

    ReplyDelete