Saturday, May 31, 2014

Kosmos Kita!







Review ringkas: Album yang sememangnya dinantikan fans Wings. No filler, all killers!!. Lagu pertama dah bikin oh hinggut-hinggut lah kepala. Lagu-lagu seterusnya jangan cerita la, confirm akan pusing seround dua lagi cd ni. Kalau suruh aku pilih yang terbaik antara semua lagu (walau semua lagu memang terbaik), aku pilih Segitiga Piramida......dan juga Menakluk Kosmos....tak lupa juga Komplikasi Pramaya (yang intronya mengingatkan aku lagu Shadows of War dari Loudness)....dan juga Penanti...dan Peti Pandora Mu....dan Bisa Yang Tertunda....dan Adoney Dari Paran....dan Ingatkan Dia....dan Raja Segala Duri....dan Gurindam Dari Mahsyar....alamak lebih dari satu pula, memang pilih satu tak boleh la, jadi jangan tunggu lama-lama, dapatkan segera.







7 comments:

  1. tiba2 aku teringat watak dlm komik dewata raya...

    ReplyDelete
  2. kau cakap ok...portdy pun cakap ok...so aku beli la nanti...

    ReplyDelete
  3. Inlay nampak menarik..ok boleh beli..Kalo album baru wings pun inlay main cincai je nampak sangat record company nak untung je

    ReplyDelete
  4. i am so happy with the response to the new Wings album. Penjualan nya sangat hebat.

    ReplyDelete