Friday, February 1, 2013

Limited Edition Picture Disc, Powerslave

Orait. Yang kelima dan keenam sampai 23 Januari, sibuk ngan kerja tu yang bikin lambat post. Ditambah lagi ngan malas nak buka blog. Ni time rajin, rajin le jenguk dan baca blog kawan2 ni. Ok, cakap banyak tak guna, jom kita layan gambar piring bergambar ni.

Depan.

Dalam gatefold.

Belakang.

Insert.

Aces High. Lagu faveret jamming ni. 

Insert sebelah. Lirik.

Gambar sebelah Aces High, 2 Minutes to Midnight....

Macam biasa, versi piring hitam manis dan tshirt.

Belakang sama je... Huhuhu.

Tapi insert lain. 

Insert limited vs hitam manis

Ada ulat. Kalau bahasa Brunei ulat ni panggil GIUK.

Koleksi Powerslave. Tape takde. hahahaha.


Tshirt.. Tips nak beli kat official shop diorang, jangan beli selai, ajak member2 skali. beli selai postage mahal. Beli 3 helai postage macam selai. Muahahahaa

Belakang tshirt. Yang ni aku suka tengok, memang masyuk aa dia punya print. Terbaik.

Orait. Last pic, dua2 cd versi enhanced. Yang atas versi UK, bawah versi Malaysia. Kalau CD Powerslave aku takde versi biasa. Nak try cari la nnti. Akhir 80s dulu aku ada satu sapu tangan gambar Powerslave ni, kaler coklat.. Abang aku pulak Maiden Japan. Mana ntah hilang. Orait. Jumpa lagi dan semoga terhibur.

11 comments:

  1. Thanks for sharing. Memang cantik.

    Enhanced powerslave macam takde qc dari maiden.
    Powerslave into tag kat ending bttv

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak perasan pulak ada ke tak, tak pernah cek lg kat lappy...hehe..thanks for info

      Delete
  2. Replies
    1. gua serender ngan lu gak sbb lu ada Poison...auuu!

      Delete
  3. thanks 4 sharing bro..
    aduh berdarah idung tegok, siap lp, cd, tshirt!



    aku ada lp jer.. 1st uk press... :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Aku kan pergiiiii...pergi ku nak pergi perigiii

      Delete